
Η εταιρεία-πελάτης
Πρόκειται για βιομηχανία επεξεργασίας και εμπορίας προϊόντων, η οποία εδρεύει στον Νομό Θεσσαλονίκης και κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η επιχείρηση αυξάνει σταθερά τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια και χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεγαλώνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς της και στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο ανάπτυξής της αναζητά Στέλεχος Διαχείρισης Παραγγελιών και Τιμολόγησης.
Η θέση
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα εργάζεται στα γραφεία της εταιρείας στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:
- Λήψη εισερχόμενων παραγγελιών
- Καταχώρηση εισερχόμενων παραγγελιών στο ERP
- Έκδοση παραστατικών φόρτωσης-συνοδείας δρομολογίων και φορτωτικών
- Έκδοση παραστατικών εσωτερικού και εξωτερικού (εξαγωγές)
- Επικοινωνία με πελάτες για θέματα που αφορούν στην πορεία εκτέλεσης των παραγγελιών
- Επικοινωνία με τελωνείο για εξαγωγές
- Καταχώρηση φορτωτικών πρακτορείων
- Καταγραφή φορτωτικών των οδηγών
Το προφίλ σας
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
- Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πτυχίο IEK/ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, η γνώση μίας Σλαβικής γλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Καλή γνώση χρήσης Η/Υ και των εφαρμογών MS Office (Word, Excel)
- Εμπειρία στην χρήση ERP συστημάτων, κατά προτίμηση του προγράμματος Singular Enterprise (SEn)
- Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης, καθώς και ταυτόχρονης διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών (multitasking)
- Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, συνέπεια και αξιοπιστία
Ο πελάτης μας προσφέρει
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
- Ανταγωνιστικές σταθερές αποδοχές
- Δυναμικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας.
- Κάλυψη κόστους εκπαιδεύσεων σε θέματα που σας ενδιαφέρουν
- Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης στο πλαίσιο μιας αναπτυσσόμενης εταιρείας με εξαγωγικό προσανατολισμό και ισχυρή θέση στην ελληνική αγορά.