
Η εταιρεία-πελάτης
Η 3ds είναι ένα digital marketing agency που μετατρέπει την τεχνολογία σε επιχειρηματική ευκαιρία. Δημιουργεί brands που κάνουν την διαφορά χρησιμοποιώντας ιστοσελίδες, καμπάνιες digital marketing, mobile apps και τις υπηρεσίες συμβουλευτικής, τις οποίες προσφέρει. Πρόκειται για μία ομάδα που μοιράζεται το πάθος και την αισθητική της για τον digital κόσμο αλλά και προσφέρει την μεγάλη της εμπειρία σε brands γεμάτα φιλοδοξίες και όρεξη να εξελιχθούν.
Οι διακρίσεις και τα βραβεία, από το 2007 μέχρι και σήμερα, είναι πολλά για τα projects που έχει αναλάβει τόσο στην Ελλάδα όσο κι εκτός συνόρων. Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, η εταιρεία αναζητεί Web Support Engineer.
Η θέση
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα εργάζεται στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και θα ανήκει σε μια έμπειρη ομάδα web development που αναλαμβάνει την υλοποίηση ποικίλων έργων, με διαφορετικούς βαθμούς δυσκολίας και πολυπλοκότητας. Ο/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στην Technical Support Project Manager και τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:
- Διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης: Είσαι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση των αιτημάτων υποστήριξης πελατών και συνεργατών (άλλα τμήματα) και τη διεκπεραίωσή τους (τεχνική εξυπηρέτηση website πελατών, προσθήκη νέων features, debugging κλπ.)
- Έλεγχος Server: Είσαι υπεύθυνος/η για τον έλεγχο των server
Το προφίλ σου
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης σχετικής κατεύθυνσης
- Εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους ως Customer Support Agent τεχνολογικών/ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών ή/και ως Web Developer
- Άριστη γνώση και εμπειρία σε περιβάλλον WordPress, Joomla, Magento ή άλλων γνωστών CMS
- Άριστη γνώση και εμπειρία σε HTML5, CSS3
- Άριστη γνώση και εμπειρία JavaScript, JavaScript ES6, jQuery
- Άριστη γνώση και εμπειρία PHP
- Εμπειρία στην ανάπτυξη/παραμετροποίηση custom themes ή/και plugins
- Γνώση και εμπειρία σε βάσεις δεδομένων (MySQL, MariaDB, SQLite), σε επίπεδο διαχείρισης subscription
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Υπευθυνότητα και ανεπτυγμένη ικανότητα ολοκλήρωσης εργασιών σε προκαθορισμένο χρόνο (deadlines)
- Ικανότητα εκμάθησης νέων τεχνολογιών και μεθόδων
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών projects και εργασιών ταυτόχρονα
- Ικανότητα εντοπισμού προβλημάτων και εύρεση πιθανών τρόπων επίλυσής τους
- Ικανότητα οργάνωσης και επικοινωνίας
Nice to have:
- Προηγουμένη εμπειρία ως Customer Support Agent σε Digital Agency
- Γνώση σε web hosting control panels όπως Plesk και CPanel
- Γνώση Restful Services και APIs
- Γνώση και εμπειρία σε LESS, Sass τεχνολογίες
- Γνώση γνωστών εργαλείων διαχείρισης project (π.χ. Αsana, Jira, Monday)
Ο πελάτης μας προσφέρει
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Δυναμικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Κάλυψη κόστους εκπαιδεύσεων σε θέματα που σας ενδιαφέρουν
- Πλήρης απασχόληση