Υπάλληλος Εταιρικής Διακυβέρνησης

Η εταιρία-πελάτης
Η θέση αφορά μεγάλη εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με έδρα στη Βόρεια Ελλάδα. Ο ιδανικός υποψήφιος θα αναλάβει την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας, εξασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία, τη συντήρηση, την ανάπτυξη των εγκαταστάσεων και των υποδομών, καθώς και την εκπόνηση τεχνικών έργων.
Η θέση
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα εργάζεται στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:
- Διοίκηση, οργάνωση και συντονισμός των τεχνικών τμημάτων και έργων
- Σχεδιασμός, υλοποίηση και διαχείριση έργων συντήρησης, αναβάθμισης και ανάπτυξης υποδομών
- Παρακολούθηση προϋπολογισμών, χρονοδιαγραμμάτων και τεχνικών προδιαγραφών
- Συνεργασία με εξωτερικούς αναδόχους, μελετητές και εσωτερικές ομάδες
- Διασφάλιση της συμμόρφωσης με πρότυπα ποιότητας, ασφάλειας και περιβαλλοντικών κανονισμών.
Το προφίλ σας
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
- Πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού
- Εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε θέση ευθύνης τεχνικής διεύθυνσης ή διαχείρισης έργων
- Πολύ καλή γνώση project management και τεχνικής τεκμηρίωσης
- Ικανότητα ηγεσίας, οργάνωσης και επικοινωνίας
- Αρίστη γνώση Αγγλικής γλώσσας και άριστη χρήση Η/Υ
- Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, διαχείρισης εμπιστευτικών πληροφοριών και συντονισμού πολλών έργων ταυτόχρονα
- Αναλυτική σκέψη, ακρίβεια και επαγγελματισμό.
Επιθυμητά προσόντα
- Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Διοίκηση Τεχνικών Έργων ή Συναφές Αντικείμενο
- Εμπειρία σε έργα υποδομών, βιομηχανικών ή και παραγωγικών εγκαταστάσεων.
Ο πελάτης μας προσφέρει
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
- Εταιρικό αυτοκίνητο
- Δυναμικό περιβάλλον εργασίας με εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης και συμμετοχή σε σημαντικά έργα.
Check also


